reklama

Know - how od babičky...

Dnes ráno som si vykračovala do práce, dýchala zhlboka „čerstvý“, ranný, košický vzduch a po včerajšom „adrenalínovom“ dni sa pokúšala pozitívnejšie naladiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ružové okuliare som si síce nenasadila, ale snažila som sa vnímať spev vtáčikov, ešte stále zelenú trávičku, slniečko, blížiaci sa víkend a podobné príjemné veci...

Keď som šla okolo parčíka neďaleko zastávky, zazrela som babičku (nie však Boženy Němcovej), ako sa skláňa v tráve. Žeby tu rástli huby... alebo nejaké bylinky...? Ako som sa blížila, všimla som si na jej ruke mikroténový sáčok... Neďaleko stál jej „oriešok“, krútil chvostíkom a sledoval každý babičkin pohyb a ja som pochopila, že táto milá, drobná, stará pani odstraňuje „tortičky“po svojom miláčikovi...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chvíľu som sa za ňou ešte obzerala, či je skutočná alebo to bolo iba zjavenie zo spomínanej knihy...

V tej chvíli mi však prišlo ľúto, že nablízku nie je viac „divákov“, aby toto „praktické školenie“ malo čo najúčinnejší výchovný efekt...

Zdenka Lacková

Zdenka Lacková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudia sa väčšinou pýtajú:"Prečo práve ja?"(mám pomôcť, opýtať sa, byť prvý...) Ja sa zvyknem pýtať: "Kto, ak nie ja.?" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu