reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Lacková

Zdenka Lacková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudia sa väčšinou pýtajú:"Prečo práve ja?"(mám pomôcť, opýtať sa, byť prvý...) Ja sa zvyknem pýtať: "Kto, ak nie ja.?" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Cestovanie "zadarmo" či "za trest"?

Zdenka Lacková

Cestovanie "zadarmo" či "za trest"?

Sú prázdniny, leto, dovolenková sezóna je v plnom prúde. Trinástka je vraj nešťastné číslo a v niektorých krajinách údajne nemajú hotely ani izby s týmto číslom.

  • 5. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 886x
  • 22
A čo deti?

Zdenka Lacková

A čo deti?

V poslednej dobe sa v médiách čoraz častejšie objavujú správy o násilí páchanom na deťoch. Otčimom utýraná Lucka, záhadné úmrtie bábätka bezdomovkyne, Natálka s anorexiou, ktorú údajne týra vlastná mama, ale tiež tzv. anglické adopcie slovenských detí. Všetky tieto prípady poukazujú na porušovanie detských práv, či nedostatočnú ochranu detí. To je však iba zopár z množstva smutných príbehov, ktoré sa denno- denne odohrávajú a ostávajú zamlčané.

  • 15. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 806x
  • 6
Biely Adam a čierny Peter

Zdenka Lacková

Biely Adam a čierny Peter

Dnes som sa zúčastnila na prednáške anglického architekta Adama Whitea, ktorý sa venuje tvorbe detských prírodných ihrísk. Musím povedať, že som si pripadala ako Alenka v ríši divov. Už úvodné slová pána Whitea vzbudili vo mne podozrenie, čo to tých anglických architektov v tej škole všetko učia...

  • 8. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 077x
  • 4
Dozvuky...

Zdenka Lacková

Dozvuky...

Konečne som sa vybrala na návštevu, ktorú som už naozaj dlho odkladala. Sedela som v autobuse a predo mnou bola asi hodina cesty. Čas je drahý a vždy by sa mal efektívne využiť- povedala som si. A keďže ma čakajú skúšky, zobrala som si skriptá, že sa budem v autobuse učiť.

  • 26. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 36
Čo dnes zasadíme, to nám zajtra vyrastie...

Zdenka Lacková

Čo dnes zasadíme, to nám zajtra vyrastie...

Bola raz jedna zakliata krajina. Ľudia tu už dávno zabudli, čo je to česť a spravodlivosť. Tí, ktorým ešte zvyšky viery v tieto „nemoderné“ vlastnosti a hodnoty ešte zostali, sa dávno vysťahovali do iných, cudzích krajín. Tu doma vládla nevraživosť, pretvárka, faloš, závisť, zloba...

  • 19. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 3
reklama
Zamurované duše.

Zdenka Lacková

Zamurované duše.

Zažili ste už niečo podobné?! Podobne absurdné, necitlivé, surové, nehorázne...?! Keď NIEKTO zámerne zalepí, zamuruje, zabetónuje, či iným spôsobom zabráni hniezdiacim vtákom prístup k vlastným mláďatám...?! Z akéhokoľvek dôvodu! Nedávno som niečo také na vlastné oči zažila... Tri zaživa zabetónované mláďatá škorca!!!

  • 1. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 275x
  • 18
„Máme truhly pre všetky veľkosti detí…“

Zdenka Lacková

„Máme truhly pre všetky veľkosti detí…“

Včera som videla film o slovenskej misionárke sestre Františke s mimoriadne silnou výpovednou hodnotou a emotívnym nábojom... Anjeli…

  • 20. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 077x
  • 31
Žena...

Zdenka Lacková

Žena...

Cestou do práce som stretla známu a ako to už u žien- matiek býva, reč sa zvrtla na naše dospelé ratolesti. Moja známa je už babičkou asi ročného chlapčeka. Aj moje dcéry sú už vo veku, kedy by ma mohli obdariť vnúčatkom, chvíľu sme teda rozoberali vzťahy, hodnoty v rodine...

  • 8. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 35
Prečo práve delobuchy...?!

Zdenka Lacková

Prečo práve delobuchy...?!

Piatky bývajú už tradične pre mňa náročné... Neviem, čím to je, že vždy v piatok je toho v práci najviac. Po celom týždni už naozaj dosť a rovno z práce ešte na skúšku do školy... No, čo už... Veď som to chcela... hovoria mi kamaráti... študovať, zdokonaľovať sa, vzdelávať. Takže sťažovať sa nebudem...

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 946x
  • 7
Túlajú sa mestom...

Zdenka Lacková

Túlajú sa mestom...

Stála som v rade pri pokladni v supermarkete. Kontrolovala som svoj nákup, či som na niečo dôležité nezabudla... až som zacítila neznesiteľný zápach. Poobzerala som sa okolo a hľadala zdroj tejto „arómy“. Pri vedľajšej pokladni stál bezdomovec, súdiac podľa oblečenia, „úpravy zovňajška“, vzdialenosti ostatných kupujúcich a ďalšieho neklamného znaku... fľaše lacného vína... Mohol mať okolo štyridsiatky.

  • 21. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 444x
  • 17
reklama
O rómskej pipíške alebo ako si urobiť z výkričníkov hviezdičky...

Zdenka Lacková

O rómskej pipíške alebo ako si urobiť z výkričníkov hviezdičky...

Ponáhľala som sa domov z práce a ako naschvál mi ušla električka pred nosom... Tak som vošla do „vtáčej búdky“, vonku pofukoval vietor a nado mnou prelietali ťažké sivé mračná. Bŕŕŕ... deprimujúce! Nemám rada jeseň a zimu.

  • 24. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 269x
  • 7
Quo vadis Homo sapiens...

Zdenka Lacková

Quo vadis Homo sapiens...

Stála som na autobusovej zastávke pri Hiltone. Trolejbus nechodil, chvíľu som prestupovala z nohy na nohu a prezerala si žeriavy na stavenisku Auparku... až mi zrak padol na muža sediaceho na zemi oproti na električkovej zastávke. Jeho poloha nasvedčovala tomu, že zrejme spadol pri vystupovaní z električky.

  • 20. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 838x
  • 20
Kto je vzorom našich detí...

Zdenka Lacková

Kto je vzorom našich detí...

Sedela som zamyslená v električke, keď ma odrazu „prebudil“ hlučný smiech a krik... Do električky nastúpil hlúčik asi 12- ročných dievčat. Ihneď obsadili všetky voľné miesta a pokračovali vo svojej hlasnej zábave.

  • 17. okt 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 17 175x
  • 62
V primárnej prevencii je najdôležitejšia osveta...

Zdenka Lacková

V primárnej prevencii je najdôležitejšia osveta...

Pri hľadaní materiálov a informácií k práci o drogových závislostiach som natrafila aj na stránku Národného osvetového centra (NOC).

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 944x
  • 2
Know - how od babičky...

Zdenka Lacková

Know - how od babičky...

Dnes ráno som si vykračovala do práce, dýchala zhlboka „čerstvý“, ranný, košický vzduch a po včerajšom „adrenalínovom“ dni sa pokúšala pozitívnejšie naladiť...

  • 8. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 359x
  • 2
reklama
Ako sa vám páči...

Zdenka Lacková

Ako sa vám páči...

Minulý týždeň v piatok 1.10.2010 som našla v poštovej schránke oznámenie o uložení zásielky... Odosielateľom bolo mesto Košice. Zásielku som si mohla vyzdvihnúť buď v ten deň, alebo ako bolo napísané... na „druhý pokus“ v pondelok 4.10.2010 mi ju opäť doručia...

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 156x
  • 5
Kultúra po košicky II.

Zdenka Lacková

Kultúra po košicky II.

Minulý týždeň som sa zastavila za mojím kamarátom v práci... Je učiteľom na Základnej umeleckej škole na Bernolákovej 26 v Košiciach. Musím povedať, že už pri vstupe do „čakárne“, som si uvedomila jednu vec...že tu asi zastal čas...

  • 5. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu